Şanlıurfa

ERZİN’E DUYGUSAL VEDA: KAYMAKAM ONUR ÖZAYDIN ŞANLIURFA’YA UĞURLANDI

|
Hatay’ın Erzin ilçesinde görev süresini tamamlayan ve son kararname ile Şanlıurfa Vali Yardımcılığı görevine atanan Kaymakam Onur Özaydın, ilçeye veda etti. Erzin’de görev yaptığı süre boyunca halkın sevgisini kazanan Özaydın için Şehit Ömer Halisdemir Kültür Merkezi’nde geniş katılımlı bir veda programı düzenlendi.

Protokol ve İlçe Dinamikleri Yalnız Bırakmadı

Düzenlenen veda programı, ilçe protokolünü ve Erzin'in dinamiklerini bir araya getirdi. Geceye; Erzin Belediye Başkanı, belediye meclis üyeleri, mahalle muhtarları, sivil toplum kuruluşlarının (STK) başkanları, oda başkanları, siyasi parti temsilcileri ve yerel basın mensupları katıldı. Katılımcılar, Kaymakam Özaydın’a ilçeye kazandırdığı hizmetler için teşekkürlerini iletti.

"Tüm Paydaşlarımıza Teşekkür Ediyorum"

Programda duygusal bir konuşma yapan Kaymakam Onur Özaydın, Erzin’de görev yapmış olmaktan büyük onur duyduğunu belirtti. Göreve başladığı ilk günden bu yana uyum içinde çalıştıklarını vurgulayan Özaydın, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:

"Erzin’de görev yaptığımız süre boyunca ilçemizin gelişimi ve vatandaşlarımızın huzuru için hep birlikte gayret gösterdik. Bu süreçte bizlerden desteğini esirgemeyen mesai arkadaşlarıma, yerel yönetimimize, muhtarlarımıza, STK’larımıza ve tüm Erzin halkına yürekten teşekkür ediyorum. Erzin’in ve sizlerin yeri bende her zaman ayrı kalacak."

Şanlıurfa’da Yeni Görev

Erzin’deki başarılı çalışmalarının ardından Şanlıurfa Vali Yardımcılığı görevine atanan Onur Özaydın, program sonunda davetlilerle tek tek tokalaşarak helallik istedi. Tören, hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle son buldu.

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.