"Siyasetçiler Etkileşim Avcılığı Kapanına Kısılıyor" Dijital dünyadaki popülarite arayışının ve gündemde kalma kaygısının bir virüse dönüştüğünü ifade eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, şu sert eleştirileri yöneltti:
"Sosyal medyanın da tesiriyle etkileşim avcılığı denilen bir hastalığın hem toplumda hem kamuda hem de yerel yönetimlerde yayıldığını görüyoruz. Mahremiyet yok sayılırken özel alan kavramı anlamını yitirmekte. Görünür olmak, insan onuru dahil her türlü değerin önüne geçmektedir. Gündem olma kaygısı bir müddet sonra büyük bir kapana dönüşmektedir. Doğrusunu söylemek gerekirse bu kapana siyasetçiler de düşmektedir."
"Kendi Arkadaşlarımız da Bu Ters Akıntıya Kapılıyor" Şov odaklı paylaşımların AK Parti siyasetine ve kurumsal kimliğine zarar verdiğinin altını çizen Erdoğan, kendi partisindeki yöneticileri uyararak, "Maalesef kendi arkadaşlarımızın bir kısmının da bilerek veya bilmeden bu ters akıntıya kapıldıklarına şahit oluyoruz. Vatandaşın kalbini kıran, esnafa hoyrat davranan, icraat peşinde değil şov peşinde koşan bir yaklaşım belki muhalefetin siyaset tarzı olabilir. Ama bunu bizim tasvip etmemiz asla mümkün değildir" dedi.
"Sosyal Medya Rüzgarıyla Seçim Kazanılsaydı..." Makamların birer "gösteri alanı" değil, millete hizmet yeri olduğunu vurgulayan Erdoğan, dijital platformların sıcak insan ilişkilerinin yerini tutamayacağını belirtertektirek sözlerini şöyle sürdürdü: "Yüz yüze etkileşimin, sıcak ve seviyeli bir hasbihalin yerini hiçbir dijital platform alamaz. Eğer sosyal medya rüzgârıyla seçim kazanılsaydı bugün iktidarda da Cumhurbaşkanlığında da başkaları olurdu."
Erdoğan, yeni medyanın sadece hizmetleri duyurmak için kullanılacağını belirterek, tüm teşkilata vakar ve halka hizmet odaklı çalışma talimatı verdi.

Yorum Yazın