HALFETİ’DE İL EĞİTİM DEĞERLENDİRME TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
|
Şanlıurfa Valisi Hasan Şıldak başkanlığında Halfeti ilçesinde düzenlenen İl Eğitim Değerlendirme Toplantısında, 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapıldı. Toplantıya il ve ilçe millî eğitim yöneticileri ile okul müdürleri katıldı.
Toplantıda, üç eğitim öğretim yılı boyunca Şanlıurfa’da uygulanan Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi (BİGEP) kapsamında yürütülen çalışmalar ele alınırken, elde edilen sonuçlar ve gelecek döneme ilişkin hedefler değerlendirildi.
Vali Hasan Şıldak, BİGEP’in Şanlıurfa’da eğitimin temel sorunlarına odaklanan kapsamlı bir çalışma olduğunu belirterek, projenin eğitim alanında rasyonel bir yol haritası sunduğunu ifade etti. Sorunların doğru şekilde tespit edilmesi ve uygun yöntemlerle çözüme kavuşturulması amacıyla geliştirilen proje tabanlı çalışma modelinin, eğitim camiasına yeni bir bakış açısı kazandırdığını vurguladı.
Şanlıurfa’da eğitimin her zaman öncelikli gündem maddesi olarak ele alındığını kaydeden Vali Şıldak, takım çalışması anlayışı ve güçlü iş birliğiyle eğitim ortamlarının geliştirilmesi için yoğun çaba gösterildiğini söyledi.
Toplantıda ayrıca, bir yıl boyunca gerçekleştirilen geniş katılımlı çalışmaların sonuçlarının önümüzdeki günlerde kamuoyuyla paylaşılacağı da belirtildi. Eğitim alanında atılan her adımın ve ortaya konulan özverili çalışmaların somut karşılıklarının görüleceğine dikkat çekildi.
Yorum Yazın
Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorum Yazın