SON DAKİKA // ADANA-GAZİANTEP OTOYOLUNDA KAZA: BAHÇE 2. TÜNELİ ULAŞIMA TAMAMEN KAPANDI!
|
Meydana gelen kaza nedeniyle tünel içi ve otoyol şimdilik ulaşıma tamamen kapandı. Bölgede uzun araç kuyrukları oluşmaya başlarken, güvenlik ve kurtarma ekipleri sevk edildi.
Güzergahı kullanacak olan sürücülerin mağduriyet yaşamamaları ve trafikte kalmamaları adına tünel girişine gelmeden eski yola (D-400 devlet karayoluna) yönelmeleri önemle rica olunur. Tünel içindeki kazaya müdahale ve yolu trafiğe açma çalışmaları sürüyor.
Bu istikamete doğru yola çıkacak olan vatandaşların, yol tamamen trafiğe açılana kadar alternatif olarak eski yolu kullanmaları önemle duyurulur.
Yorum Yazın